onlyjasmiiine

Alla inlägg under december 2010

Av jazze caspersson - 31 december 2010 23:01

Nu är det bara en timme kvar innan nyår! :)(L) gör sköjj nytt år och det invigs med Kanya och Tony :)(L) Hihi skiit kul men nu ska jag kolla på film <333

Av jazze caspersson - 31 december 2010 16:16

Hellu nu sitter lilla jag hos min älskade Kanya ;) haha hoppas alla harre bra så här på slutet av året <33 Snart kommer Julia så det blir skiiit kul :D <3333  men nu så ska jag sminka mig lite till :)



GOTT NYTT ÅR!!! (L)

 

 

 

   //jasmine

Av jazze caspersson - 30 december 2010 20:39

god kväll :) Hoppas allt är bra med alla en sån här trevig kväll haha jag har extremt trök lysnar på musik :D Eddie muduza deå ofc:P A jag e inte fullt normal förjag är flum   MEn jaja jag funderar på att ha en tävling :) MEn jag vet inte om jag orkar och jag kommer inte på några bra frågor!   ja så jag e lite onormal :P MEn jaja nu ska jag la dråga mer musik och chatta med lite fölk(L)

Här e den låten jag drågar mäst :P <3

Av jazze caspersson - 30 december 2010 11:55

Hellu nu är lilla jag igång i gen vakcnad vidhalv tio idag p.g.a att elin ringde. Nu sitter hon här och vi har läst igenom en bärettelse jag skrivet :) <3 men nu ska vi dra och göra ngt herråz4   

Av jazze caspersson - 30 december 2010 02:29

hejjsan hoppsan på er :) Idag har det varit en lång dag (: jag vaknade kanske vid 09.00 p.g.a att Jimmy skrek på Joel och Albin som vekt han.. Då vaknade jag till och gick ner släppte ut bella och satte mig vid datan. Försökte kopla av men det gick inte så bra. Så jag gick in tvätade av mig och satt vid datan lite till sen åt v ifrukost sen gick Abbe och Joel ut me efter en stund kom Abbe in och sagt att joel fastnat i snön i åkern så jag fick gå ut och hämta honom... :/ Sen satt jag vid datan till 15.45 elr 15.50Så gick jag och Albin och Joel ut med Bella och vi gick nog över två kilometer sen när vi kom hem sminkade jag mig sedan åkte vi till Lidköping för att lämna barnen och för att äta hos Sara och barnen  för vi var bjuda ditt det blev ris och något kött... Riktigt gott och en riktigt lyckad och mysig dag/kväll Vi kom hem fra mot 12.55 tiden ... :/ <333   


//jasmine<3

Av jazze caspersson - 29 december 2010 10:17

Hellu :) Nuär lilla jag vaken.. Funderar på att ta påg varma kläder och gå ut och leka med min underbaraste vovve :) <3 och så Joel och Albin spelar bandy så jag kanske spelar lite med de... Men jag var bara Tvungen att göra ett inlägg :P Men jaja får väl ta på mig och gå ut till skit ungerna men min Bella;)   

Bjuder på bilden :)<3

Av jazze caspersson - 29 december 2010 00:05

Hejsan hoppsan jag har nog trökigaste man kan ha just nu ://<3 Orkar inte sova.. SÅ har lite tjej snack med min gullunge och barnrumpa x'D<3 så jag har extremt trökigt :/ Ngn som e social på msn? :) <3

Jaja jag kollar igenom olika bloggar :/ Funderar på att ha en tävling mn vet inte om jag orkar komma på frågor ;) Jag e lat av mig jah vet det ;) Men går och läger mig nu elr spela gitarr :P HAHA ses<3

Av jazze caspersson - 28 december 2010 22:51

TjahTjah nu tänkte jag skriva om vad jag fick i julklapp :) <3

Pappas släkt:

 1.Gitarr (svart)

2.En grej man stämmer Gitarren med

3.HarryPotter och fången från Azkaban(boken)

4.En randig tröja

5.2 randinga lådor(Svart&vit)

6.Ljus som lukatr vanilj

7.En vänskaps mugg

8.Choklad som det står god jul på

9.en spargris xd

10.En skål(svart med vita prikar)

Det var nog allt jag fick hos pappa ;)

 

Mammas släkt:

1.Hårfärg(brun)

2.Underkläder

3.svartkläning

4.svarta legings

5.plånbok

6.två linnen(Grönt&Rosa)

7. En kåfta med nitar

8.byxor

9.Väggalmenaka

10.en ljuslykta

11.En mobil(har inte kommit än)

12.Ett spel

13. En mp3

 Det var nog allt tror jag :) <3

Jag är riktigt nöjd med allt jag fått :) och jag längtar mäst efter mobil just nu :) <3

Så nu ska jag dråga lite musik ;) Och ge järna förslag :) <3  

gammal bild :) Men jag bjuder la på den med deå ;))<3


//Jazze

Presentation


Bloggen handlar om hur jag tar mig igenom bup.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jazzie

    

jazze

like u

  


Ovido - Quiz & Flashcards