onlyjasmiiine

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

god morgon <3

Av jazze caspersson - 11 februari 2011 07:02

Sorry att jag inte skrev något i går datan var avständ och ville nt starta :( MEn nu funkar den igen :D Sak sam (A) Idag blir det skola sen blir det TANDLÄKAREN med :D JIPPIE vad tråkigt! xD Hatar fan tandläkaren de ska jämt laga på massa skit men jaja jag överlever väl detta besöket med :)

men nu måste jag fixa mig :) <3



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jazze caspersson - 26 maj 2011 18:00

Hej. Tänkte srata upp denna bloggen igen. Fast ska ändast blogga för mig själv och mina närastevänner. Jag tänkte att bloggen ska få en handling om hur jag kommer klara mig ur allt som händer... Ska förklara lite närmare i ett annat inlägg... Men nu ...

Av jazze caspersson - 11 februari 2011 23:11

tjenah, funderar på att göra om min header :) Är inte riktigt nöjd med den jag har nu :/ <3Men vet inte riktigt hur jag ska göra om min header... :/ Ngn som har förslag?? <3 ...

Av jazze caspersson - 11 februari 2011 21:39

tjah<3 Vad gör jag nu?, musik & chattar med osociala folk -.- Fett trök... I morgon kanske min moster och hennes gubbe kmr hit på kvällen ;D Kommer bli kul :) <3 Hm... Idag ha rjag typ inget att skriva om allt i mitt huvud står still ... xd...

Av jazze caspersson - 11 februari 2011 19:15


Hej, inlägget har fått ''titeln'' sorg... Tänkte skriva lite om just ordet sorg vad det innebär och vad jag tycker omd et när sorg kan fram komma och olika sorters sorger...     VÄNSKAP: Sorgen om man förlorar än vän igenom ett litet bråk, ka...

Av jazze caspersson - 11 februari 2011 07:17


Heej :D <3 Öm.. VEt inte vad jag ska skriva men jaja sak sam nu har jag gjort allt jag skulle göra förutom ätit... -.- Aja sak sam, Just nu siter jag och lysnar på darin :D Alltid lika bra :) Tänkte lägga up två av mina favoritlåtar :D <3 Hm.. ...

Presentation


Bloggen handlar om hur jag tar mig igenom bup.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Jazzie

    

jazze

like u

  


Ovido - Quiz & Flashcards